vrijdag 2 december 2011

Final Four At The Coast

Het is weer zo ver.
Wat zoude gij zegge nie waar. was zo net zo stil hier op deze site. wat gaat ge nou
weer een klets verhaal ophouden en basketball minded Nederland weer lastig vallen.
opgezoutend aub. ga ergens in een grijze shirt net doen of ge beetje verstand van hebt
om te laten zien dat ge ding weer gedaan hebt .. ge weet wel ... rond huppellen tussen twee
pilonekkes die dan zo 20m. van elkaar liggen.

En dan wat .............. ge hoort niks ... ge ziet niks ..... van ge houd niemand zo dat ge beetje het gevoel hebt
dat ge beetje gekitteld wordt.
Ach .. grijze oude freeeeeking zebra ...... eeehhhh .... daaa`ss`nie juuuusttt ..
Het is tegenwoordig oranje . jaaaaaaaaaaa .. welll dames en heren.
Onze tricolore des vaderslands  die nu eer hoog houd en prijkt op de vaderlandse basketball
velden.  Mooi hoor  waarom he ik dat niet verzonnen vraag ik me soms af midden in de nacht
als ik weer om draai in me warme nestje naast me mooie en trouwe eeeega.

Tjaaaaaa ... daar moet je voor geleerd voor hebben en niet zo als ikke ergens in een logistiek ding
rond huppellen.
Zoude willen weten zo als jullie wie de Final Four Dames Eredivisie gaat worden
straks in Katwijk. Maar de kaarten zijn al geschud en in deze mini mouse competitie
zijn er maar vier teams die eigenlijk een straat lengte afstand hebben genomen
van de rest en zo als jullie ook weten staat Katwijk boven aan gevolgd door Landsmeer
en op de derde plek zien we Barendrecht en de verrassing ...... nou tjaaaaa .... Bemmel
met een meid van 12 jaar .... die dan geweldig is voor het nationale team van het jaar  2022
dan is ze pas zo rond de 24 jaar en dan ben je op je top als sporter van af je 24 è jaar.

Dus zeg coach van Veen ..... hoop dat u lang en gelukkig leeft en nog steeds bondscoach bent , geweldig toch nu al investeren en deze meid en  mee laten doen
op de hoogste niveau hier in Nederland. Volgens mij is ze nog niet onges .......... eeehhhhhhhh  ......
solly ... ik hield me op het laatste in en me excusse voor het suggestie.
Af en toe lezen wat minder jarigen me blog site en me geklets.

Vraag me af waar het heen gaat . geweldig toch weer de Final Four.
Komt allen naar Katwijk een bijzondere en pitoreske dorpgke .. daar bij den over aan de haven.
Daar zijn de mensen gelijk en te vree ... daaaaaar bij de haven cafe in den dorpgke
maakt niet uit wie of wat ge bent .... was dat niet een of andere vaderlandse song van een der vaders der blauwe smurfen vaders liedje ......
Ach .... ben weer eens oud en seniel aan het worden.
Had gehopt dat onze geliefde bond als van ouds ALLE .... COMPETITIES ... zouden stil leggen
zo dat basketball minded Nederland naar den pitorseke dorpgke kon komen
voor een spektakel dan met mooie en geweldigge dames.
Ga ik weer ...... ben echt  het seniel aan het worden ... jeeemig zeg.
om een paar speelsters na die dan net er boven uit steken , is het een veredelde  meiden junioren competitie.

Ooit vroeg een goede vriend en me alter ego of ik bereid was om voor basketball te willen betalen om te kijken en wat ik daar voor over had.
Me alle respeckt waar ga ik voor betalen .... om een niet voleerd meid van 12 jaar beezig te zien of
meiden die net in den pubertijd zitten en vaders en moeders alles doen om hun meid te kunnen laten basketballen. Als ge 21 jaar passeert hier in den lande ... bent ge een oude vrij .......  eehhhhh solly  ...
laat me weer gaan.

Jaaaaaaaaaaa .... inderdaad ... we ... zeg  WE .... zeg ik dan ... spelen met onze meiden U 16 ...18 .... 20
en de nationale Dames team op de hoogste  niveau hier in Europa.
Kan ik van de mannen nog niet zeggen ..... Helaaaasss . hoe zou dan nou komen nie waar DBL
Maar waarom speelt geen enkele dames team niet in een Europeese competitie ????
Daar moeten we zijn . Dat is de uitdaging.  dan gaan onze meiden niet weg uit Nederland en
zekers niet op haar 16è .
Gelukkig kwam me ter ooren dat ouder van een van onze geweldigge nationale speelster die nu terug is na omzwervingen bij haar oude nest .... met mij eens is.

Heeee ..... vriend  ... en me alter ego .....
Nou hoort ge ook van iemand anders dat . Krijg ik nou ook eens gelijk
Maar eens kijken of ik nog welcomme  ben  na deze harde woorden op de vaderlandse basketball velden.
Anders zien we elkaar onder een genot van een lekkel gekoeld bierke
in den pitorseke dorpgke in Katwijk dus.






Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten