zondag 18 december 2011

Me Dungt

Wat was het voor een weekend ....
nou ..... de insiders ... me vriend en alter ego en me steun en toe verlaat bij
deze blog site ... the handy man .. die wisten het  ....
heb geprobeerd een sfeer impressie te van de dames final four weekend te geven
wat jullie paar scrolsss hier onder kunnen vinden en dat heb ik gedaan met wat mooie foto`s van
the handy man ......
ben blij dat het over is en morge ... lees maandag  lekkel naar de bazin toe
gewoon regelmaat weer .

Maar ach .. ik doe het me zelf aan nie waar.
wat ik met jullie wilt delen is dat ik na 5 jaar coachen eindelijk kampioen ben geworden met me
jongens OBC JU22 ........................

is dat nou twee ossenaaren zijn die kampioen  geworden ...... osss ..
poweeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ......

Moet wel goed zeggen , ben periode kampioen  geworden van de competite waar 3 poules waren
van 5 teams en de eerste twee van elke poule gaan in januari over naar de winnaars poule
en wij zijn als eerste geeindigd  heden na middag ... lees zondag middag een lastige uit wed.
in en tegen de u22 van Heeze. Pitoreske mooie brabantse dorpgke ...achter Eindhoven.

Als ik jullie vertel dat we twee weken geen wed. hebben gespeeld en moesten een lastig uit wed. spelen tegen de nr. 3 van de comp. en ja die hebben we verloren dag was maand terug nu en tot dan
waren we ongeslagen ,
dan hadden we dus drie weken lang geen wedstrijden meer en dus moesten we de kampioens wed. spelen
tegen Heeze dat dan gedeeld eerste plek stond met ons en dus drie weken geen wed. spelen ?????
kan iemand me vertellen wat voor een comp. indeling dit is ....

hmmmmmmmmmmm .... ga ik weer ... laat maar
ik ben trots op me jongens .. zij hebben vandaag met zijn 10èn
laten zien wat team spirit is en als team kei hard verdedigd en de eerste plek veroverd en periode
kampioen zijn geworden.
Ben trots op hun dat ze na 5 jaar toen ik ze voor het eerst ging trainen bij JU16 -2
ergens weet ik veel laagste comp. rayon - zuid .. waar ze twee linker handen  en weinig soeps was
na 5 jaar spelen zij voor de kampioenschap, maar
we zijn er nog niet en we zijn niet echte kampioen. dat gebeurt in de tweede helft van deze comp.
waar de beste 6 ploegen elkaar treffen voor de kampioenschap rayon - zuid JU22 eerste klas

Dit had ik nooit voor elkaar gekregen zonder mijn assisten in bijzonder .........
Jan ............. dank je wel .. voor je steun en je visie en je rust op de bank naast me ...
wanner ik te veel wil en eis van deze jongens waar ze dat niet kunnen geven en jij me weer
mij met de voeten op de grond zet .......... zonder jou ... was ik er niet en kon mijn trainers vak uitoeffenen,  zekers mijn andere assistenten en helpers en zeker maarten dit seizoen met zijn stats en cijfers.

Ach ... ik word oud en grijs .... eeehhh wacht ..daaaa ben ik al en ook de guru`s willen me geen
hand meer geven , omdat ik te vaak eigenwijs ben en zere plek me vinger leg
en jaaaaaaaa ... auchhh ... daa doet pijn nie waar

Laat maar gaan aub.  .........           wie ben ik ......
als jullie in de buurt zijn ... zou zeggen kom maar kijken bij de thuis wedstrijden in de sporthal
de ruivert in Oss . voor meer zie mijn club web pagina
http://www.obcoss.nl/



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten