zaterdag 17 december 2011

Final Four At The Coast

Home Sweet Home wedstrijd 2



Als ik me dan weer achter me pc. begeef en ik heb een lekkel gekoelde bierke achter de kiezen met lekkel pinda`s er bij . Heeft Frans naast me pech … hij geen bierrrkeee …
waar zijn we dan bezig vraag ik me af en zegt na de tipp off jantine geef mij maar die bal en schiet zij de eerste bal er in als we onderweg zijn in deze tweede halve finale.



Wie houdt het hoofd koel als ik dit wed. Heen en weer zien gaan als ik me hoofd om hoog doe en kijk wat er op het bord staat zie ik 6.22 te gaan 6 – 8 voor Katwijk na de vrije worp van Julia . waar coach kodde time out neemt op 5.22 en jantine de draad op pakt met een geweldige drie punter en 8-9 op het bord brengt en dan de scheidsrechters veel fouten fluiten aan de kant van Barendrecht en coach kodde daar niet blij mee is en zo vroeg in de kwart naar de vrije worp lijn begaat worden door Katwijk.
dan maar nog een time out door coach kodde op 2.20 te gaan zien we 16 – 9 voor Katwijk



en er word door corine hard gewerkt en ze gaat deze strijd voor haart team en de rest volgt
waar we de verlossende gong zien en gaat coach kodde kijken of er kruiden thee is in de gezellie kantine van deze sporthal en zien dan op het bord 22 -11 voor Katwijk.



Als ik en Frans ook en de rest om me heen hier op een tafeltje achter het ene bord tegen over het schore bord mee kijken en genieten van de run en gun spel in deze tweede kwart
lijkt het net ping pong basketball.
Jaaaaaaaaaaa … daaaass de nieuwe term die ik in gooi zo maar als iedereen ziet dat er elke aanval het balletje door het netje gaat en niet verdedigd wordt onder de beide baskets
is het eigenlijk wel genoeg leed gezien door coach kodde en is daar de time out op 3.20 en zien 36 -25 voor Katwijk.



Wie o wie gaat deze dans der ping pong schuffel der basketball door breken
en zien we daar rachel met een verre drie punter 39 – 30 noteren op het bord en komt de jonkies van coach kodde op stoom en willen bewijzen dat ze niet nog een derde keer hier van Katwijk willen verliezen waar lisa met haar geweldige drive door zet en mag ze daarna een bonus nemen zien we 39 – 33 nog voor Katwijk en daar coach melis de druk hoog ziet worden en Karin een uitbrander geeft voor mijn ogen van zo paar meters afstand komt die time out toch wel voor hem op 1.05 te gaan en zien dat
de druk en de stoom heet word onder de voeten hier in eigen huis voor Katwijk
waar jantine en launa haar team voor gaat in de drive naar de basket en jantine dan dwarrelende bal op pakt en in flikkert is de verlossen de gong voor de wel verdiende rust
zien we 39 – 37 nog voor Katwijk.
zou zeggen ga een lekkel bieeerrrtje pakken en snel weer terug
voor het tweede bedrijf.



Wie en waar moet ik dan beginnen als de derde bedrijf voor me ogen voor bij raast
waar rachel en launa niet op geven en de opdracht door is gekomen van coach kodde om de centers aan de kant van Katwijk overklassen zien we op 5.50 2 x een drietje achter elkaar voor rachel 46 -44 voor Barendrecht noteert en dan weer minuut later launa 48 – 44

weer geeft op het bord is het leed niet te zien voor coach melis om de time out te pakken op
4.05 te gaan in deze derde kwart waar daar na launa haar drive weer eens te voorschijn tovert zien we dat op gegeven moment Barendrecht de tegenstander overklast en toch nog in de dode secondes van deze kwart de thuis club terug komt en launa dan weer een geweldige drive door zet en at the buzzerrr 60 – 50 noteert en gaan we de laatste kwart in.



Je zou zeggen wat kan dit kleine meiske nou …. Als ge wat harder blaast
blaas je haar zo naar timbuktu . zo fragiele en teer, maar daar onder die buiten kant
Ehhhhhheeeehh … laat maar waaien ….
Schuilt er een geweldige speelster die haar team laat basketballen.
geen gezeik en niks ja maar scheidssss … pak de bal op en ik flikker die wel in.
waar ze op de helft van de laatste kwart het tweede drietje in knalt en we zien dan 68 -55 voor Barendrecht. onvermoeid is de strijd daarna en gaan we dan de knik zien in dit wed.
waar Katwijk achter de feiten aan lopen niet meer door de harde verdediging heen komen
en daar is dan de time out voor coach melis op 3. 20 en is deze strijd al geleverd en zien
70 – 55 op het bord en zegt maar veel als ge maar 5 punten kan maken in pak weg 7 min.



Is dan weer sonja aan de beurt met 2 x drietje achter elkaar v oor Katwijk
die dan een opleving hebben en zien dus 74 – 63 voor Barendrecht
maar ach zie het maar stuip trekkingen van een uitgaande vlam van een ouderwets olie lampje
Tjaaaa .. dan is daar het applaus wissel voor launa en voor rachel door coach kodde
waar launa 27 punten noteert in 39 speel minuuten en ze 5 off. En 2 deff. Rebounds pakt
en rachel ook 39 min. Speel tijd 19 punten en 1 off. En 7 deff. Rebounds op haar naam zet
waar ook jantine met 15 punten mee deelt in de strijd op de weg naar de finale
en zien we 79 – 67 voor Barendrecht en is dus de finale
Barendrecht tegen Bemmel



Zou zeggen hebben we een date voor zaterdag avond hier aan de kust ………..







Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten