maandag 5 december 2011

Ik Had Een Droom

Ik had een droom ........
was het wel een droom of ......

Ik had een droom ........
waar gras groen was en het ooo  zo geweldigge spelletje gewoon was .......

Ik had een droom ......
wat mijn alter ego ooit schreef ... dat ik dat ook gedroomd had .....
heet het dan iest van deeee jeeeu vuuueeee  ...... of iets ....
zou iemand me willen vertellen wat deze woord betekend ???////

Ik had een droom ........
waar de Final Four At The Coast  voor iedereen was die graag wouden zien .....

Ik had een droom ......
waar men geen comp. wedstrijden hoeften te spelen op de weekend van Final Four .....

Ik had een droom ......
dat de guru`s der naties elke keer bang zijn dat hun seizoens kaartje
kwijt zouden raken als ze dat wel deden ......

Ik had een droom .....
wat ge ook doet ... nooit meer kan dan dit....

Ik had een droom ......
dat jonge veulen der naties toekomst niet tegen op kan bij een mooie blonde  ......

Ik had een droom ......
als er 100000000000 .... verschil is .... dat ge dan slimmer moet zijn dan wie dan ook....

Ik had een droom .......
waar als ge geen duo bent ... ook geen trio ...  maar misschien een kwartet  ...
hmmmm ... dan wel een sexssstet ........ eehh is dit wel goed geschreven ????/
me zo veel verschil anders moet gaan reageren dan als een robot die ge gedrild ben
door de gurussss  .....

Ik had een droom ......
de regels gemaakt zijn om ovetreden dienen te worden.....

Ik had een droom ......
dat der guru`s ... de oud grijze freeeeking zebra moet wel verwachten
maar daar niet op stonden te wachten.....

Ik had een droom ......
dat dit voorkomt door de verstands kies is getrokken van een van me maten.....

Ik had een droom .....
maar daar door ook zijn vertsand ook is vertrokken met de noordelijke zon
richting  Zweden ... zo iets van naar Lund .....

Ik had een droom .....
dat zijn schuld is dat de guru`s ook mij moesten mee nemen naast die van de blonde  .......

Ik had een droom .....
ach ...... daar door de oude freeeeeking zebra alles net nie was en net nie kon en net wel moest ....

Ik had een droom .....
maar de jonge blonde toekomst der guru`s alles perfeckt deed en zekersss uit het heilige vuur
en heilige graaal der boeken uit kwam .......

Ik had een droom ....
dat mijn ........ eeehhh .... zal ik dan maar een nieuwe riem nemen dan
misschien is dat wel beter voor iedereensss gemoedstoestand .....

Ik had een droom ......
wou eigenlijk hebben over de Final Four At The Coast waar de bedoeling was
dat onze geliefde bond de winnaar daar van inschreef in de Europa Cup.....

Ik had een droom  .....
maar helaas waar men bang is om hun seizoens kaarten te verliezen uit eindelijk
en bang is voor krietiek en dus maar door borduuren op de oude voet en maar
niks veranderen .....

Ik had een droom .......
owwww owwww owwww  .. dat we blij zijn dat game 7 van de finales best bekeken
programma was van de Nos .....

Ik had een droom .......
en  me af  vroeg waarom de eerste 6 wedstrijden niet uitgezonden zijn....

Ik had een droom .......
of de halve finales van me part niet uitgezonden zijn  en we blij zijn
met een dooooie mus....

Ik had een droom .......
in eens de wekker ging ... klingggg ..... klanggggg .... klongggggg .....
en de zachte stem van de mobiel van me mooie eega klonk ....
goed morgen ... het is tijd om op te staan  .......
werklijk waar .. zo klinkt het mobiel wekker  elke morgen
zo rond 05.00 uur in den ochtend ....

Ik had een droom ......
dat ik dan recht op sta in me warme stulpje en naast me dan me mooie ega zie liggen
denk ik dan dat ik een nacht merrie heb gehad .....
Als een warme douche op je neer dwwwwarrelt  met de heerlijke straalen ...
dan besef je dat het maandag morgen is en ..... lekkel .........
naar de baazin toe en regelmaat in je leven weer terug komt.....


Dan besef je ook dat ge en ook iedereen van deze spelletje ziels veel van houden en
ook hobby is voor de meesten onder ons







Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten