zaterdag 17 december 2011

We Zijn In Rouw

Wat is het leven vraag ik me af  als ik deze woorden schrijf en een droevige
mededeling met jullie mede deel.
Ik had het gisteren al gehoord en heeft onze geliefde bond ook bekend gemaakt
op de web site van onze geliefde bond
van de verlies van een groots persoon  Rob de Bakker ... een lieve echtgenoot ... vader en opa.
Hier onder het hele bericht die ik ook met jullie wilde mee delen.
Wens tot god ... hij rust in vrede en sterkte voor de familie en nabestaanden en vrienden
en zekers wij  basketball famile der Nederlanden .... sterkte van deze kant uit met het
verwerken met het verlies.

LuluHoops





Commissaris Rob de Bakker overleden
vrijdag 16 december 2011


De Nederlandse Basketball Bond heeft het trieste bericht ontvangen dat Rob de Bakker afgelopen woensdag, na een kort ziekbed, is overleden. Rob is tientallen jaren actief geweest binnen de arbitrage, eerst als scheidsrechter tot op het hoogste landelijk niveau en de laatste jaren vooral als commissaris bij wedstrijden in de Dutch Basketball League. Rob is 64 jaar geworden.

Hieronder staat de tekst van de rouwkaart:

Voor mij is het hardnekkig optimisme van mijn man zijn meest indrukwekkende eigenschap. Het is niet mogelijk om Rob neer te halen. Ik heb hem een paar keer door zijn knieën zien gaan, maar hij staat weer op, schudt het stof van zich af, zet zijn hoed op en gaat verder.” Vrij naar: Isabel Allende De Som der Dagen

Op woensdag 14 december is na een kort en hevig ziekbed overleden onze lieve man, vader en opa
Rob de Bakker

We zijn heel verdrietig, maar ook dankbaar dat hij nu geen pijn meer heeft. We nemen afscheid van Rob op maandag 19 december in Uitvaartcentrum Westgaarde, Ookmeerweg 273, 1067 SP Amsterdam. De crematieplechtigheid begint om 11.00. Na afloop is er van 11.45 tot 12.45 gelegenheid tot condoleren. Kom zoals je bent.



Namens de familie:

Jacqueline Schoone

Schotse Hooglanden 46

1060 NM Amsterdam

1 opmerking: