zondag 11 december 2011

CountDown .. Final Four At The Coast

Ach tjaaaaa .....
we tellen af naar een bijzondere toetje net voor de kerst stop
voor wat het waard is , deze gek zal ter plekke wat sfeer impressie doen
voor de liefhebbers die al weer niet er bij kan zijn.
Omdat we al weer bang zijn  onze geliefde seizoens kaarten te verliezen als we
alle competitie stil leggen en de basketball liefhebber de kans geven
om met een mooie pak ... zeg jasje dasje is wel verplicht .. voor de heren
en de deeeemmssss ... oooo .. de grand ....  du ...  de....   declotheeee ..der geweldigge
hoddd cuturerreee ....

Wat zeg ik nou weer .. als ge niet weet hoe ge dat kan schrijven ..
zout op aub. met je gebrabbel.
Maar dat doe ik lekkel niet en dus mag ik verder gaan van me goede maat en alter ego
om toch lastig te zijn.

Het is dringen aan de top Landsmeer is klaar en heeft 18 punten
Barendrecht staat op 16 punten gevolgd door Bemmel met 14 en op de vierde plek zien we
de thuis club die het gaat organsiseren ... Katwijk ook met 14 punten.
De doel saldo zal er beslissend zijn uit eindelijk voor de rangschikking , maar daar voor
speelt 3 van de 4 teams  op woensdag avond de 14รจ .
Wie verziend zo iets vraag ik me af. drie dagen voor de Final Four tegen elkaar spelen
met kans op ...... zuchttt .... laat maar gaan.
Bemmel speelt dan thuis om 20.30 uur tegen Katwijk en daar gaat het eigenlijk om wie dan vierde plek komt of derde word en ga ik zelf van uit dat Barendrecht thuis wint van Tubergen om 20.45 uur

Als ze winnen komen ze gelijk met Landsmeer en als ze hun doel saldo hoog kunnen houden
effe snel reken monster zo als ikke ben ....... zuchttt ... dan komen ze op de eerste plek
Laat ik de onderlinge wedstrijden effe aan de kant. Want als ge 100000000000000 ...
keer tegen elkaar speelt ... vraag ik me af of er een onderlinge resultaat iets is om trots op te worden.

Dus zeg ik dan ... mogen Bemmel en Katwijk elkaar afmaken in onderlinge dule der OK..... Corraal
waar wijlen Sjonny Waynnneee ... jaloers op zoude zijn op woensdag avond
een typische avondje Bemmel  .. wie ze tegen willen spelen op
 vrijdag avond tijdens  de Final Four At The Coast.

Me dank is groot voor de vrienden van onze geliefde bond waar op de web site
http://www.basketball.nl/
alles te vinden is rond de cijfers en de standen en zo.




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten